بدینوسیله به اطلاع ساکنین و اهالی محترم روستای شریفیه می رساند بر اساس اعلام جناب آقای ابوالقاسم امیر شریفی " رئیس محترم شورای اسلامی روستای شریفیه " با پیگیری اعضای شورای اسلامی و همراهی اهالی گرامی روستای شریفیه منبع آب آشامیدنی روستا بهسازی شده و مجددا در محل چاه قدیمی نصب گردید. شایان ذکر است با توجه به قدمت بسیار بالای منبع آب شرب روستا و پوسیدگی بدنه آن ضرورت دارد با استعانت از خداوند تبارک و تعالی در اسرع وقت و با کمک مالی اهالی روستا و بخشداری امیریه و همچنین با مشورت اعضای محترم هیات امنای مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل شریفیه و هیات محبان اهل بیت( ع )شریفیه نسبت به خرید و نصب منبع آب جدید برای روستای شریفیه اقدام گردد .